1 november 2011

Lillasyster 2 år

IMG_6064

IMG_6063

Då lillasyster fyllde två år för en dryg månad sedan fanns det här i ett av paketen: lite virkade bakverk och smörgåsar + pålägg i filt. Hon blev glad över dem och leker med dem än ;-)

Inget av de virkade mönstren är mitt eget även om pepparkakshjärtat är modifierat. Om du undrar var de finns kan jag försöka leta. Mina bokmärken försvann ju.

Påläggen ( och smörgåsarna) är klippta på frihand. Gissa om jag blev glad när jag hittade prickigkorven :-) Tomaterna och gurkorna ser kanske inte så trovärdiga ut, men storebror fattade genast vad de föreställde.

Den fina tallriken är svärföräldrarnas bröllopsgåva i tiderna och som vi fått ta över. Visst är de fina?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser smarrigt ut.

fante sa...

Vi har ätit dem några gånger ;-)